Polskie ZOO Polskie ZOO
244
BLOG

195/140 - Ile wam łapówki dac, byście ich znaleźli?

Polskie ZOO Polskie ZOO Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 

Przyszło pismo z prokuratury, że wysłali informację o anonimie ostatnim do Komendy Policji. No tym, że "zdechnę na torach". Cisnienie mi skoczylo 195/140. Nie mogę o tym w ogóle myslec. W przychodni miałem wczoraj już tylko 160/100. Dziś znowu więcej. Niech ich szlag. Nie przyswoiłem tego w głowie. Leki nie pomagają. Captopril przestał w ogóle działac. Osiagnęli dranie swój cel. Byłem u kardiologa lekarza sądowego. Nie mogłem lechac do Węgrowa na tę sprawę Wąsakowej i Banasiuk. U niego też było 185 na 110. Nie wiem co mnie bardziej denerwuje: anonim czy ta bezczelnośc Sobczakowej sprzed roku, że kto za to zapłaci, że ona DNA zbada. Ja mam za to zapłacic, by przestępcę złapała? Nie zabezpieczyła monitoringu to co ona chce dowodzic? Policja też nie zabezpieczyła. Wnosiłem dwa razy. 

Gdy to jakoś sobie przyswoję w głowie, to opublikuję tu ten anonim. W ogóle nie chce na to patrzec. Niech ich szlag. Osiągnęli dranie swój cel. Teraz chcą sprawcy szukac czy pozorowac że szukają? Żmudzińskiemu się gałka zepsuła, by sprawców nie ustalic a prosiłem Pgodę, by zmienił prokurature. Nawet nie ropatrzył wniosku. "Bez biegu" se zostawił. Nie znajdą, bo udowodnią co zrobiła Sobczakowa. Co zrobił Popławski. Ten też nie zabezpieczył monitoringu i nie zbadał DNA. Dzwoniłem do prokuratora dyżurnego któregos dnia. Była akurat Serowik. Spytałem ją czy to jest przestępstwo ścigane z urzędu a ta kobieta na dzień dobry podważac fakty: prokuratura będzie sprawdzac czy zdarzenie  "w ogóle" miało miejsce. Ja jej dam "w ogóle". No tego normalny człowiek nie wytrzyma takiej Serowikowej. Na dzień dobry podważanie i negacja. Niech ona pójdzie do lekarza własciwej specjalności, bo zanikła jej pamięc co mi mówiła o dokumenatcji medycznej. Fakty będzie ustalac czy "w ogóle". Seremet ma Serowikową pod nosem, to niech ustali co mi mowiła w jego imieniu. Tabletka na amnezję jej pomoże. A jeśli ma nieodwracalną amnezję i nie zrobiła notatki słuzbowej z rozmowy, to trzeba się zastanowic, czy ma predyspozycje do pracy obok Prokuratora Generalnego. 

Kto za to zapłaci, że Sobczakowa DNA zbada i sprawe złapie? Ja zapłacę. Ile wam łapówki dac, byście ich znaleźli? Dam wam. Pisałem Pogodzie sto razy, że nagrałem co powiedziała Sobczakowa. Nawet nie poprosił o nagranie. Ile wam łapówki dac?

 

Polskie ZOO
O mnie Polskie ZOO

Ludzie nie wierzą, że to co się zdarzyło miało miejsce. Ale się zdarzyło. Pani Sędzia Barbara Piwnik, była Minister Sprawiedliwości nazwała to "anomalią siedlecką" w wymiarze sprawiedliwości. Na blogu tym nie będzie nazwisk przestępców. Będą tylko nazwiska osób wypełniających funkcje publiczne i będące osobami publicznymi. Będę wyciągał ich pochowanych za organami Państwa. Tak jak nawołuje Leszek Balcerowicz. A za myśl przewodnią obieram pytanie europosła Wojciechowskiego "Czy sędzia Zych wzięła łapówkę?" A i słowa Adama Sandauera powtórzę jako moje "Ta strona poświęcona będzie skur..stwu. Oczywiście tylko i nie całemu. Za dużo tego w naszym państwie. Opisuje ona to co było moim losem. Każdej zamieszczonej informacji mogę dowieść i bronić dokumentami". Jednocześnie przepraszam za błędy literowe. Jestem po ciężkim paraliżu i czasem mam kłopoty ze wzrokiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka