poltergeist poltergeist
485
BLOG

Tylko dla ludzi o mocnych nerwach ... (nie ogladać po obiedzie)

poltergeist poltergeist Polityka Obserwuj notkę 9

"Aby ułatwić życie osobom transpłciowym, fundacja Trans-Fuzja chce wprowadzić legitymacje z dwoma zdjęciami. Jedno przedstawiałoby jej posiadacza jako mężczyznę, drugie jako kobietę.

Wybory do europarlamentu 7 czerwca. Czy oddanie głosu jest równie łatwe dla wszystkich obywateli? Dwa lata temu podczas wyborów parlamentarnych transwestytka z Warszawy Rafalala przekonała się, że nie. Na wybory poszła w stroju kobiecym, bo tak się zwykła ubierać, choć zgodnie z wpisem w dowodzie osobistym jest mężczyzną o imieniu Rafał.

- Podałam dowód kobiecie w komisji. Konsternacja. Przecież pani to nie ten pan ze zdjęcia - wspomina. - Więc jej wysypałam na biurko kartę płatniczą, a nawet książeczkę wojskową, ale ona wciąż nie potrafiła stwierdzić, czy Rafał na fotografii to naprawdę ja. A przecież podbródek i szczękę mam bardzo charakterystyczne."

link

* * *

"Aż zobaczyli ilu ich, poczuli siłę i czas ... i z pieśnią, że już blisko świt, szli ulicami miast"


Parada Równości w Warszawie

PAP / Radek Pietruszka

 

Parada Równości w Warszawie

PAP / Radek Pietruszka
 

Parada Równości w Warszawie

PAP / Radek Pietruszka
 

Parada Równości w Warszawie

PAP / Radek Pietruszka
 

Parada Równości w Warszawie

PAP / Radek Pietruszka
 
 

* * *

 

 

 

poltergeist
O mnie poltergeist

prawy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka