pomidorowa pomidorowa
886
BLOG

Julia Pitera - Tak nie może być Pani redaktor

pomidorowa pomidorowa Polityka Obserwuj notkę 8

Beata Michniewicz: Ja o to pytam dlatego że Pani była przeciwko temu żeby był (Karnowski) Prezydentem wtedy jeszcze przed referendum..

Julia Pitera: Tak...tylko zwracam Pani uwagę że to było rok temu. Ja myślałam że w przeciągu roku sprawa się wyjaśni. Tymczasem nie jesteśmy ani jeden krok dalej. I wydaje mi się że Państwo nie powinno działać w tak opieszały sposób bo mimo wszystko na szali jest reputacja człowieka i jego...jego...zawodowe plany....tak nie może być Pani redaktor..

 

Polecam całość: www.polskieradio.pl/9b724db2-4f2f-45b6-ab0c-a82b4981a00b.mp3

Julia Pitera powinna być zdymisjonowana z dniem jutrzejszym.

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka