pomidorowa pomidorowa
466
BLOG

z ITI na szefa gabinetu przewodniczącego PE

pomidorowa pomidorowa Polityka Obserwuj notkę 6

Różni ludzie z ITI robią różne kariery:

 

Inga Rosińska, obecnie rzeczniczka przewodniczącego Parlamentu Europejskiego Jerzego Buzka, od stycznia będzie szefem jego gabinetu. Zastąpi Macieja Popowskiego, który odchodzi do unijnej służby dyplomatycznej. - To dla mnie zaszczyt - mówi o awansie Rosińska.

wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8795631,Inga_Rosinska_szefem_gabinetu_Jerzego_Buzka.html

dla przypomnienia: Inga Rosińska pracowała wcześniej jako dziennikarka TVN24.

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka