pomidorowa pomidorowa
867
BLOG

zgaszone latarnie w okolicach domu Jaruzelskiego ??

pomidorowa pomidorowa Polityka Obserwuj notkę 7

zwarszawki: Dziś o godz.18.00

jechałem ul.Idzikowskiego w górę do Puławskiej. Wszystkie latarnie uliczne wyłączono w pobliżu generała. Strzeszcie się, bo w ciemnościach można oberwać. Pochodnie, latarki i inne źródła światła potrzebne od zaraz. A najlepiej poczekać na ekipę TVN24, oni wam rozświetlą ulicę.

niezalezna.pl/artykul/wiec_przed_domem_komunistycznego_dyktatora/42367/1#comment_548526

 

 

Z mojej strony dodam że za dużo w ostatnim czasie prowokacji było. Mam złe przeczucia.

Szuje są zdolne do wszystkiego.

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka