pomidorowa pomidorowa
828
BLOG

Andrzej Celiński vs. monitoring miejski

pomidorowa pomidorowa Polityka Obserwuj notkę 10

wiadomosci.dziennik.pl/wydarz8enia/artykuly/314733,celinski-porzucil-auto-po-wypadku-szuka-go-policja.html

O Pana Andrzeja nie ma się co bać.

W Warszawie jest mocno rozbudowany monitoring miejski  tak więc na pewno Policja i ABW  dość szybko powinny się dowiedzieć co z Panem Andrzejem się stało.

Na stacjach benzynowych też są kamery. GDDKIA też ma swoje kamery...

w przypadku posła służby nie powinny się oszczędzać.

 

ps. a ktoś z Państwa doczytał komunikat GUS odnośnie bezrobocia ??

 

jeśli nie to zaraz nasmaruję notkę...

 

 UPDATE: Pan Andrzej się odnalazł !!!

A skoro się odnalazł to możnaby powiedzieć że może zaśpiewać :

<i>

Zagubiłem się w mieście kawał drogi od domu
Chciałem przejść niezauważony, przemknąć po kryjomu
Że nie wiem gdzie jestem, gdy pojąłem wreszcie
Efekt jest taki, że zgubiłem się w mieście

Zagubiłem się w mieście po raz kolejny
Pomyliłem ulice. Czy ja to ty?
Zagubiłem się w mieście po raz kolejny
Pomyliłem ulice. Czy ja to ty...

</i>

 roxane.wrzuta.pl/audio/2hKfPd89RTh/kazik_-_zagubilem_sie_w_miescie

 

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka