pomidorowa pomidorowa
698
BLOG

HGW blokuje Sasina na burmistrza Pragi Północ

pomidorowa pomidorowa Polityka Obserwuj notkę 13

Pamiętacie Państwo moją notkę o tym jak Sasin został burmistrzem ??

pomidorowa.salon24.pl/261257,jacek-sasin-burmistrzem

Okazuje się że HGW wraz z warszawską PO  planuje do tego nie dopuścić...

A w jaki sposób ??


Demokracja jest do takiego momentu jak są wybory przypuśćmy na posła. Bo jak jest premier to on po prostu rządzi – to odpowiedź prezydent stolicy na pytanie o próbę zablokowania przez PO wyboru burmistrza związanego z PiS na Pradze Północ.

Jacek Sasin został burmistrzem, dzięki głosom PiS, Praskiej Wspólnoty Samorządowej i jednego radnego PO podczas sesji rady Pragi Północ 20 grudnia. To nie spodobało się PO. Przewodnicząca rady ogłosiła przerwę i przepadła. Kolejna sesja się nie odbyła. Jeśli do końca 2010 roku radni nie wybiorą wiceburmistrzów, dzielnica bęzie miała zarząd komisaryczny wskazany przez prezydenta.

www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,-quot-najwazniejsze-jest-zeby-dzialac-zgodnie-z-prawem-quot-,41195.html

 

 

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka