pomidorowa pomidorowa
798
BLOG

Martwe zwierzęta [mapa]

pomidorowa pomidorowa Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Ja wiem że może jest to i mało ważne, ale za jakiś czas może się jednak okazać że ważne było.

Więc tak na wszelki wypadek zanotuję:

Aktualna mapa z miejscami gdzie odnaleziono martwe zwierzęta:

maps.google.com/maps/ms

Tylko w ostatnich dniach pojawiło się ich kilka. Niektóre niezbyt liczne ale calościowo budują interesujący obraz.


 

 

 

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości