pomidorowa pomidorowa
745
BLOG

Donal TUSK wrócił na narty !!

pomidorowa pomidorowa Polityka Obserwuj notkę 10

Pytany, czy dlatego nie mógł z nim porozmawiać, bo szef rządu wrócił na przerwany narciarski urlop we Włoszech, odpowiedział: "Jestem przekonany, że jest w Warszawie". Gdy dziennikarka RMF FM powiedziała, że ma informacje, iż Donald Tusk wrócił na narty i czy nie jest o nonszalancja, Bogdan Klich powtórzył tylko: "Jestem przekonany, że jest w Warszawie".

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/317751,gdzie-jest-donald-tusk-premier-wrocil-na-narty.html

 

UPDATE: Klich był w błędzie

Donald Tusk po konferencji w Warszawie wrócił w Dolomity - potwierdził informację RMF FM rzecznik rządu. Premier przerwał urlop w środku tygodnia, przyleciał do Polski, by skomentować raport MAK-u, potem wrócił do Włoch. Jak tłumaczy rzecznik rządu Paweł Graś, premier poleciał po rodzinę.

www.rmf24.pl/fakty/polska/news-tusk-wrocil-w-dolomity-po-rodzine,nId,318320

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka