Postwykształciuch Postwykształciuch
596
BLOG

Gdzie Wojewódzki z Figurskim popełnili błąd

Postwykształciuch Postwykształciuch Kultura Obserwuj notkę 5

Poniżej przedstawiam wersję dialogu, która by tym panom uratowała skórę na salonach. Po prostu zbyt słabo eksponowali pewne elementy. To jest ten sławetny kontekst, którym się broni Figurski.


Wojewódzki: A wiesz co ja bym wczoraj zrobił po tym meczu z Ukrainą, gdybym był Kaczyńskim?

Figurski: No? 

W: Zachowałbym się jak prawdziwy Polak... 

F: Kopnąłbyś psa. 

W: Nie, pisowsko wyrzuciłem swoją Ukrainkę. 

F: A to dobry pomysł... Mi to jeszcze nie przyszło... Wiesz co? Ja po złości jej dzisiaj nie zapłacę, jak prawdziwy pisowiec

W: Wiesz co, to ja swoją przywrócę, odbiorę jej pieniądze i znowu wyrzucę. To byłoby takie pisowskie!

F: Powiem ci, że gdyby moja była chociaż odrobinę ładniejsza od posłanki Wróbel z PISu, to jeszcze bym ją zgwałcił. 

W: Eee... Ja to nie wiem, jak moja wygląda, bo ona ciągle na kolanach. 


 Włos by im z głowy nie spadł.

Dobro Ojczyzny najwyższym nakazem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura