Potworniusz Potworniusz
232
BLOG

Tusk: Platforma to ja.

Potworniusz Potworniusz Polityka Obserwuj notkę 2

To w istocie zadeklarował działaczom PO - Donald Tusk. Powiedział im coś jeszcze ważniejszego. Oświadczył, że Jan Rokita wyleciał, bo nie uznał bezwarunkowo jego przywództwa. To niezwykłe, że po raz pierwszy potwierdził, że projekt PO-PiS-u nie miił żadnej szansy realizacji w momencie kiedy społeczeństwo nie wybrało Tuska na Prezydenta RP. To też mówi dlaczego Zyta Gilowska, która wraz z Janem Rokitą uczynili PO atrakcyjną i wiarygodną propozycją polityczną - zostali skazani w tej partii na niebyt. I dlaczego musiał tę formację opuścić Maciej Płażyński...

Przy takim Donaldzie Tusku, to Jarosław Kaczyński zdaje się skrajnym demokratą...

I myślę, że nawet dla zwolenników związków partnerskich Imperialny Dyktat Tuska może być nie do przyjęcia. Pakt fiskalny był widać nie przypadkowym połamaniem praw kardynalnych.

 

Nie wiem co się stało Donaldowi Tuskowi, lecz od ostatnich wyborów zachowuje się tak jakby oszalał. Już nominacja Ewy Kopacz na Marszałka Sejmu RP była kuriozalna, lecz teraz widać, że jej serwilizm ma być wiążący dla wszystkich posłów tego ugrupowania.

Nie wiem czy wielu członków, którzy od początku tworzyli to ugrupowanie zgodzi się na takie jedynowładztwo. Nawet w imię niedopuszczenia Kaczyńskiego do władzy.

Warto zrozumieć co siędzieje w partii rządzącej, bo ona decyduje o stanie i jakości Państwa. A to przecież nasze wspólne Państwo.

Zapraszam do dyskusji.

Potworniusz
O mnie Potworniusz

Potłuczony życiowo, ale jeszcze niedobity optymista. Nieco przerażony stanem debaty publicznej w Polsce. Lubię jak ludziom dobrze się wiedzie. Chciałbym by ludzie władzy widzieli społeczeństwo jako całość, organizm. Szukam ludzi podobnie myślących i ludzi, z którymi mogę się nie zgadzać, ale też szanować. Zajmuję się historią muzyki filmowej, a także genealogią Polski, zwłaszcza Grodzieńszczyzny. Bliskie są mi także sprawy społeczne, zwłaszcza problematyka wykluczenia społecznego. Jednym z ważniejszych priorytetów mojego życia jest upowszechnianie wiedzy o historii kultury, czego konsekwencją jest współpraca z Wikipedią, a wcześniej z Filmwebem czy Programem III Polskiego Radia. Mój egotyzm pozwala mi przypuszczać, że jestem ostatnim żywym wierzącym heretykim w moim kraju, a do tego mistykiem. Więcej pewnie wyjdzie na jaw poprzez moje niezborne pisanie. Kocham też Ziemię Grodzieńską i jej dzieje. http://forum.rodygrodzienskie.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka