Potworniusz Potworniusz
252
BLOG

Nie wierzę w korupcję Skrzypczaka

Potworniusz Potworniusz Polityka Obserwuj notkę 3

Ten człowiek został ministerm tylko dlatego, żeby zapewnić najlepsze wsparcie technologiczne ludziom na linii ognia. I myślę, ze miał prawo pisać do izraelskiego ministra per "przyjacelu". List nie był wiążący, chociaż świadczył o powaznym zainteresowaniu MON, ofertą izraelską. Nie wiemy ile takich listów wysłano. I nie wiem tez czy ten list aż tak jest gorszący, że wzbudza takie emocje...

Moim zdaniem jest to, jak na razie, część nagonki na człowieka, który się zna na rzeczy i nie ma ochoty kupować chłamu.

Mocno to kojarzy się to z prowokacją wobec Szeremietiewa sprzed lat.

I nader niezgrabna obrona Skrzypczaka przez PO, świadczy ewidentnie o tym, że generał nie jest im już potrzebny.

I jeszcze jedno. Lewackie otoczenie Komorowskiego nie ma ochoty na drony. A to jest właściwy kontekst tej sprawy.

Ku rozwadze.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Potworniusz
O mnie Potworniusz

Potłuczony życiowo, ale jeszcze niedobity optymista. Nieco przerażony stanem debaty publicznej w Polsce. Lubię jak ludziom dobrze się wiedzie. Chciałbym by ludzie władzy widzieli społeczeństwo jako całość, organizm. Szukam ludzi podobnie myślących i ludzi, z którymi mogę się nie zgadzać, ale też szanować. Zajmuję się historią muzyki filmowej, a także genealogią Polski, zwłaszcza Grodzieńszczyzny. Bliskie są mi także sprawy społeczne, zwłaszcza problematyka wykluczenia społecznego. Jednym z ważniejszych priorytetów mojego życia jest upowszechnianie wiedzy o historii kultury, czego konsekwencją jest współpraca z Wikipedią, a wcześniej z Filmwebem czy Programem III Polskiego Radia. Mój egotyzm pozwala mi przypuszczać, że jestem ostatnim żywym wierzącym heretykim w moim kraju, a do tego mistykiem. Więcej pewnie wyjdzie na jaw poprzez moje niezborne pisanie. Kocham też Ziemię Grodzieńską i jej dzieje. http://forum.rodygrodzienskie.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka