Potworniusz Potworniusz
256
BLOG

Czy wszyscy płacimy na Owsiaka?

Potworniusz Potworniusz Polityka Obserwuj notkę 2

To nie jest już akcja charytatywna

Po pierwsze Państwo nie ma prawa wykorzystywać swoich funduszy w celu wspierania jakiejkolwiek akcji charytatywnej. Może w sytuacjach wyjątkowych zrezygnować z należnej mu daniny, lecz nie wolno mu być aktywnym uczestnikiem. Zważmy to jest to samo Państwo, które nie ma pieniędzy na wsparcie dla noclegowni czy na stworzenie Bezpiecznych Domów dla Ojców z Dziećmi...

I co przeraża, wspiera przyuczanie do żebractwa nieletnich obywateli, ba promuje je, a równocześnie zwalcza je u obywateli dorosłych...

Myślę, że warto policzyć jakie są prawdziwe koszta tej akcji ze strony budżetu Państwa i Samorządów. To są na pewno miliony złotych, które można by było przeznaczyć choćby na walkę z biedą i jej chorobami....

Słowem. Pan Jerzy Owsiak korzysta z finansów publicznych udając, że kwota zysku jaką podaje jest prawdziwa. Nie jest. Póki koszta uzysku są niejawne - Polacy nie wiedzą ile kosztuje tzw. złotówka na WOŚP. A bez tego nie jest możliwe ocenienie rzeczywistej wagi tej akcji.

Pozdrawiam serdecznie.
Potworniusz
O mnie Potworniusz

Potłuczony życiowo, ale jeszcze niedobity optymista. Nieco przerażony stanem debaty publicznej w Polsce. Lubię jak ludziom dobrze się wiedzie. Chciałbym by ludzie władzy widzieli społeczeństwo jako całość, organizm. Szukam ludzi podobnie myślących i ludzi, z którymi mogę się nie zgadzać, ale też szanować. Zajmuję się historią muzyki filmowej, a także genealogią Polski, zwłaszcza Grodzieńszczyzny. Bliskie są mi także sprawy społeczne, zwłaszcza problematyka wykluczenia społecznego. Jednym z ważniejszych priorytetów mojego życia jest upowszechnianie wiedzy o historii kultury, czego konsekwencją jest współpraca z Wikipedią, a wcześniej z Filmwebem czy Programem III Polskiego Radia. Mój egotyzm pozwala mi przypuszczać, że jestem ostatnim żywym wierzącym heretykim w moim kraju, a do tego mistykiem. Więcej pewnie wyjdzie na jaw poprzez moje niezborne pisanie. Kocham też Ziemię Grodzieńską i jej dzieje. http://forum.rodygrodzienskie.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka