Doradca Doradca
180
BLOG

Chylę czoła przed panem Profesorem Glińskim.

Doradca Doradca Polityka Obserwuj notkę 0

Wiele o Panu słyszałem, ale nigdy nie miałem okazji poznać Pańskich poglądów i zetknąć się z konkretnymi Pańskimi uczynkami.

Gdy wybuchła "afera" z Teatrem Polskim we Wrocławiu, to z uwagą zacząłem śledzić za reakcją oficjalnych władz państwowych.

Dlaczego właśnie ta sprawa tak mnie zainteresowała? Bo wychowałem się na Polaka i Patriotę Polski (Nie mylić z RP) na widowni tego teatru, a więc wszystko co się dzieje na jego scenie i wokróg niego, dotyczy mnie osobiście.

Od wczoraj portale społecznościowe komentują jakiś Pański list (jeszcze go nie znam dokładnie), a dzisiaj rano serwisy informacyjne pełne są negatywnych reakcji na zwolnienie jakiejś Lewickiej, która zaprosiła Pana do TVP, w celu przesłuchania w sprawie.

Przed chwilą obejrzałem ten program i polecam wsyzstkim jego obejrzenie po kilka razy.

A teraz wyrażam swoje stanowisko w tej sprawie, biorąc poniższe informacje za wyjściowe:

1. Teatr Polski jest jednostką kulturalną finansowaną z środków publicznych.

2. Dyrektor teatru otrzymuje pensję z środków publicznych.

3. TVP jest finansowana z środków publicznych.

4. Lewicka otrzymuje pensję z środków publicznych.

5. Marszałek Województwa jest urzędnikiem państwowym.

Bladztwo trzeba gonić z przestrzeni publicznej tego kraju.

Rząd powinien upoważnić Pana specjalnym uchwałą do:

1) Natychmiastowego, dyscyplinarnego zwolnienia ze swoich stanowisk, następujących osób:

- Dyrektora Teatru Polskiego;

- Kierownika artystycznego (jeśli taka posada jest w teatrze);

- Reżysera kontrowersyjnej sztuki;

- Kierownictwo TVP i TVP Info

- Lewicką.

2. Upomnienia Marszałka Województwa, za zajęcie neutralnego stanowiska w tej sprawie, co doprowadziło do wywołania publicznych zamieszek.

Takim zjawiskom trzeba się przeciwstawiać SIŁĄ i GODNOŚCIĄ OSOBISTĄ !!! 

Doradca
O mnie Doradca

Myślę więc doradzam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka