Promiss Promiss
888
BLOG

No to se zmartwychwstałam

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 52

No to se zmartwychwstałam

Wprawdzie wciąż przy wkładaniu zegarka dziura w nadgarstku nieźle napierdziela

nie mówiąc o wkładaniu butów

Spróbuj założyć buty, skoro otwory w stopach po hacelach jak kratery na księżycu

Włosy trudno ogarnąć, ta korona cierniowa wbija się chyba na 15 cm

abo na wylot

Tak, w sumie na wylot chyba

No i dziura w boku

Zastosowałam plaster czarny

Nie wiem skąd mi to do głowy przyszło, ale czarny konweniuje

No to se zmartwychwstałam

Nie ma jeszcze hosanny i allelui, ale swiatełko w tunelu widzę

 

A Ty?

Też zmartwychwstałes, czy uskuteczniasz kolejne fefnaste, identyczne krzyżowanko na własną prosbę?

Bo ból od gwoździ łacniej zniesć, niż Kalahari w duszy?

 

Twoja Golgota

 

Zawsze można poprosić Bogusia

Bo zawsze to jakas odmiana

 

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości