Wczorajszy zimowy Lublin...
Wczorajszy zimowy Lublin...
Promiss Promiss
324
BLOG

TO PANI??????

Promiss Promiss Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 16


Czekam na grupę grzecznie pod schodami

Autokar zajeżdża, grupa wysiada

Wysiada również szefowa grupy, rzucając zwrok na plac okoliczny, w tym też na mnie

Chwila namysłu - podchodzi...


- To pani? - pytaniem we mnie rzuca


Wobec tego typu pytania zawsze zastygam bezradna

No bo niby co mam rzec?


- Nie, to nie ja ?

- Tak, to ja ...brzoza, jak mnie słyszysz?

- To nie ja, to moja stryinka rodzona?


Nie będę się wygłupiać, myślę sobie, nie każdy odbiera mój humor absurdalny, więc rzeczę:

- Tak, to ja!


Answer pani brzmi:

- Taaaaak? To PANI JEST NIEUCZCIWA!


Jako żywo stanęło mi całe me życie przed oczami, a nawet przewinęło...

Mimo serii rozmaitych nieuczciwości nie dojrzałam w nich ani jednej wycelowanej w ową panią


Tak więc z ciekawością pytam, czemu?


- Bo przez telefon mówiła pani, iż jest dużą blondynką!


I teraz mam dylemat


Czy w takim razie jestem małą blondynką

albo ogromną blondynką

albo wcale blondynką nie jestem

?

Oraz jakie to ma znaczenie wobec globalnego ocieplenia klimatu i wycinki Puszczy Białowieskiej


TEK!



Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości