Synowie Albionu cieszą się jak umioł...
Synowie Albionu cieszą się jak umioł...
Promiss Promiss
530
BLOG

Bo w doopach im się poprzewracało....

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 37


Pisze do mnie znajoma z pobytu w Czechach oburzona, że daj spokój i wyobraź sobie - tam nie ma sklepów spożywczych na każdym kroku, w celu zakupienia w nich sero-masło-chleba.


Jadę z kimś w intercity pierwszą klasą, a ów ktoś rozgląda się oburzony, że  - daj spokój, ale ta klima jakoś średnio działa.


Udaję się na kawę do "Portofino" wczoraj nad nasze lubelskie sztuczne jezioro, a tam tłum dziki, w nim szczekające psy, koty i dzieci robią niezły szum informacyjny,

w dodatku kelnerka podchodzi, komunikując, że ekspress do kawy im się zepsuł #%$#@&&%!


I jeśli nie mam większego problemu z napisaniem znajomej o swoistym jej rozpasaniu i rozwydrzeniu.

I zupełnie problemu nie mam z uświadomieniem komuś w pociągu, że za moich czasów to się DOPIERO koleją jeździło!


To jednak w trzecim przypadku uruchamia się święte oburzenie.

Może dlatego, że rzecz mnie dotyczy 

Może dlatego, że nie pojmuję odpoczynku w dzikim, szczekającym tłumie

A dlatego najpewniej, że nie dociera do mnie, że ekspres może nie działać !!!


Rzecz finalizuję dzisiaj u mojej fryzjerki, która pożycza mi do samolotu świetną lekturę, puentując:

- Jak ja się cieszę, że żyjemy w takich czasach, których jednak tak naprawdę docenić nie umiemy


Ta lektura to trzy pozycje księdza Arkadiusza Paśnika, lubelskiego zresztą kapłana, opisująca zesłańcze losy jego rodziny.


W obliczu ich dramatu czym się być wydaje brak klimy, sklepu i ekspresa?


NIczem zgoła...

Ale śmy się przecie tak już śmy przywykli...

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości