Infidel. Infidel.
28
BLOG

Konferencja prasowa 02.09.2007 godz 16:50, POZYTYWKA gra.

Infidel. Infidel. Polityka Obserwuj notkę 6

Myślałem, że Pan Minister Sprawiedliwości i Prokurator Generalny podziękuje mediam za współpracę i oświadczy, że oddał się do dyspozycji Pana Premiera albo, że złożył rezygnację.

Doczekałem się oświadczeń, które już słyszałem z 10 razy o "brutalnym ataku na jego skromną osobę" i inne podobne oświadczenia, które już znam na pamięć.

Jeden Pan trzyma się Janusza Kaczmarka jako źródła wszystkiego zła, a inny Pan w koło macieju powraca do Donalda Tuska i PO, jako winowajcę afery w PiS.

 Przytoczę parę fajnych zwrotów:

"... wiarygodność Janusza Kaczmarka i jego wspólników"

"... uczciwych obserwatorów"

"... oskarżał mnie ... oskarżał oczywiście niesprawiedliwie"

"... w świetle opinii biegłych jest niepodważalny"

" ... obnażają wiarygodność tych liderów sceny politycznej, o których mówiłem"

" ... oręż walki politycznej z młodym socjalistycznym państwem ... ups pomyliłem się .... z wymiarem sprawiedliwości"

Jest 17:08 a Zbigniew Ziobro nadal masło maślane i woda na mikrofony. 

Jest 17:15 a POZYTYWKA nadal gra tę sama melodię.

Pan Ziobro chyba ma koszmarne sny o Januszu Kaczmarku.

Przypomina mi to scenę z filmu "Milion za laurę"

:)

***********

17:32 to ile razy można się powtarzać? ale ziobrolenie! żałosne.

17:38 Zbigniew Ziobro się zapętlił, chyba leci z dyktafonu. Martwię się o niego.

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka