Infidel. Infidel.
60
BLOG

Kaczyński na quadzie - snapshots

Infidel. Infidel. Polityka Obserwuj notkę 7

 Kiedyś oglądałem jak poprzednik Pana Jarosława Kaczyńskiego dawkował gaz na wojskowym quadzie, co przypominało pierwsze doświadczenia ze sprzęgłem. Ostatnio dużo pisze się na temat posuwania quadem bez kasku po lesie. Jak wiadomo quad to taki mały niby-ciągnik, a kto widział rolnika w kasku?

Zaintrygowany szarżą Pana Jarosława Kaczyńkiego na quadzie w okolicach Juraty poszperałem w zdjęciach.

 

Co tam quad. Nie ma jak ślizgacz!

Jak wiadomo od południowej strony jest Zatoka Gdańska, gdzie można dobrze posuwać po wodach na złość wstrętnemu Tuskowi, tak jak na załączonych fotach. 

 

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka