Infidel. Infidel.
24
BLOG

tramwaj

Infidel. Infidel. Kultura Obserwuj notkę 49

Zaczynało się już ściemniać, gdy przechodziłem przez tory. Nadjeżdzał tramwaj. Potem drugi z przeciwnego kierunku. Motorniczy pewnie pomyśleli, że wariat. Pewnie mieli stracha, a może ja większego?

Londyn słynie double-deckerami i czarnymi taksówkami. Warszawa słynie mafią taksówkową i kalejdoskopem w taborze tramwajowym oraz autobusowym.

Kiedyś jeździły Jelcze "ogórki" z pokrywą silnika przy wejściu i fajne kańciaste tramwaje z siedzeniami obitymi dermą. Szkoda, że odeszły.

 

 

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura