Infidel. Infidel.
1075
BLOG

Trójmiasto dla Lestata - zagadka x 3+n

Infidel. Infidel. Kultura Obserwuj notkę 30

Lestat rozpoczął sprawdzanie znajomości budynków w Trójmieście wśród blogowiczów. Różnie idzie, z przewagą różnie, a mnie w ogóle nie idzie. Najwyższa więc pora sprawdzić samego Lestata.

Poniżej będę zamieszczał zdjęcia, bez podania w którym z miast Trójmiasta zostało wykonane. Jestem w tak dobrej sytuacji, że nawet jeśli Lestat, lub ktoś inny poprosi o wskazówkę, nie podam nawet na torturach.

Powodzenia !

ZAGADKA 1

Proszę podaj miasto, ulicę, numer domu. Podpowiem, że zdjęcie przedstawia drzwi wejściowe do kamienicy.

 

ZAGADKA 2

Proszę podaj miasto, nazwę budynku, i co w nim się wcześniej znajdowało.

ZAGADKA 3

To musi być dość stary budynek, ponieważ zdjęcie jest wykonane w sepii.

Proszę podaj miasto, nazwę budynku, i co się w nim obecnie znajduje.

 

 

ZAGADKA 4 (dla wszystkich)

Proszę podaj, jak powinno brzmiec pytanie do tego zdjęcia.

Poniższe zdjęcia dodałem dnia 17.06.2008r 

ZAGADKA 5

Proszę podaj miasto, nazwę budynku, ulicę, oraz w jakiej części budynku znajduje się przedstawiona rozeta.

ZAGADKA 6 (dla wszystkich)

Proszę podaj diachronicznie, co sie mieściło w najwyższym budynku na zdjęciu poniżej

 

ODPOWIEDZI

Lestat odgadł zagadkę 2 i 3. Zdjęcia poniżej.  

 

 

 

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura