Infidel. Infidel.
2854
BLOG

Plakat PRL - część I i II

Infidel. Infidel. Kultura Obserwuj notkę 52

Zbiór plakatów był adresowany do jednego blogera, ale pomysł nie spodobał się całkowicie. No cóż, czasem zamiary są czyste, ale to jest tak jak z prezentem pod choinkę (przynajmniej dla mnie), że zwykle mi nie przypada do gustu.

Kiedyś plakat znajdował się nie tylko na ścianie w fabryce, ale także na słupie ogłoszeń, czy jako etykietka na pudełku zapałek. Plakatem władza przemawiała do społeczeństwa. Na plakacie wychowali się Polacy urodzeni w latach 50-ych, 60-ych, i na początku 70-ych.

Oprócz plakatów na tematy jak poniżej, tworzono plakaty poświęcone kulturze. Kiedyś stworzyłem plakat "Las rośnie wolno. Las płonie szybko" Motyw został wykorzystany, ale zmieniono napis.

To pierwsza część. Druga część zawiera plakaty polityczne, związane z wykrywaniem wrogów socjalistycznej ojczyzny i chwalące zjazdy partii.

 To druga część.

Socjalizm wychwalał wątpliwe zdobycze systemu podczas zjazdów i przemówień ... "Polacy mają pracę", "produkcja wzrosła" ....

Socjalizm zwalczał wrogów państwa robotniczo-chłopskiego "inni szatani są aktytwni" ...

Socjalizm wychwalał przywódców, panował kult jednostki, więc socjalizmem przesiąkli głównie ci, którzy się urodzili i większą część swojego życia spędzili patrzac na takie plakaty, czytając gazety, oglądając telewizję, zamiast na podwórku nabierać dystansu do propagandy sukcesu.

 

 

Zainspirowany bezpieczeństwem energetycznym kraju, o którym cały czas mówią, postanowiłem ustalić jak się sprawy mają z bezpieczeństwem żywnościowym.

link do zepsutego przeze mnie obrazka http://img329.imageshack.us/img329/1818/rolnictwopissg6.jpg

Zepsułem obrazek Katrine*, bez jej wiedzy i zgody, bo jaka przyjemność psuć za zgodą?

Link do blogu Katrine* z oryginałem obrazka  http://obrazki.salon24.pl/index.html

 

PREZENT  DLA MOJEJ ULUBIONEJ BLOGERKI MARYLKI - NOWE LOGO

http://img61.imageshack.us/img61/3109/pislogonewbe9.jpg

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura