Infidel. Infidel.
30
BLOG

Blogoholizm był nawykiem, ale i tak Lech jest jeden - LECH WAŁĘS

Infidel. Infidel. Polityka Obserwuj notkę 1

W dniu 31 sierpnia 1991 r. o 20:00 hours na BBC 1 oglądałem  godzinny program, chyba o tytule Ten years Of The Solidarity, albo The Solidarity – Ten Years After – nie pamiętam już.

Byłem dumny, że jestem Polakiem, jedynem Polakiem wśród chyba 8 innych osób, Brytyjczyków, wszyscy rozłożeni na kanapach w lounge domu rodziców jednej z nich w podlondyńskiej miejscowości Sevenoaks.

Oni oglądali. Ja potem mówiłem. Oni słuchali. Mówiłem o ‘Lek Valehsa’, mówiłem o ‘Solidarnost’, mówiłem o ‘Poznin’, ‘Raddum’,Dansk’, potem o communist party, mockingly named The Polish United Workers’ Party (a predecessor of the Pee Aye Ess). Była mowa o Russians, martial law, ‘Jarusehlsky’, tanks, white bears*1, vodka, Polish fags (cigarettes) blowing off a head, ‘Red Army’ track suits of Polish sportsmen, and the like.

No one mentioned the name Khatchinsky. If I had only utterred the word Khatchinsky – I am damn sure I would have heard the words of the song which goes:

Who the fuck is Kha….. Alice?

 

BECAUSE THERE IS ONLY ONE LEK  IN THE WORLD’S HISTORY

He is LECH WALESA, the Founder and the Leader of the Solidarity

The name Khatchinsky, spelt Kaczynski, is known in the whole world as the Unabomber

 Razem z "Przemówieniem w Tbilisi" zrobiłem ten obrazek poniżej. Głowa Nelly, mohery z emaila sprzed wyborów (pisofile mogli nie być na liście wysyłkowej), Ilicz z internetu, pozostałe tło - zdjęcie wschodu mojego autorstwa). Przemówienie w Tbilisi zainspirowało blogerkę Obrazki www.obrazki.salon24.pl/index.html które ocenił pewien bloger Marcin_KK. Wklejam więc moją grafikę pt "Płomienne Przemówienie b.doradcy Prezydenta" - przyp.4:40am


A propos interpretacji dwóch pierwszych grafik u Obrazków - nikt się nie wspiął jeszcze na Himalaje geniuszu...J.A.K.

Mam swoją interpretację.

******************************************************************************

Poprzedni post "Blogoholizm jako choroba słabej woli ..." zawierał dość długi tekst na temat moich uzależnień. Bezpowrtotnie przepadł, ale zachowały się komentarze pod postem, którego nie ma, więc nie wiadomo o co chodzi.
W notce pozostał jedynie jako "pop-up" wątek poboczny, więc tym bardziej nie wiadomo o co chodzi w komentarzach.
*********************************************************************************

 

A teraz o Administracji w Salonie 24

tu wklejam tekst, a ktoś go wycina ....

<!--[if gte mso 9]> Normal 0 21

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka