Homo Homo
240
BLOG

Na kim trzyma się dział Nauka w Salonie24

Homo Homo Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

W dziale nauka wieje wiatr. Wiatr nudy!

Ja zająłem się sprawami ważnymi dla Polski i Polaków i od razu "wyszło szydło z worka". Wyszło ono w Dziale Nauka i zawołało w pełny głos:

#Dziwi mnie, że w tym momncie nie ma nic o magnetyzmie lub elektryczności w dziale nauka.

Czyżby temat został wyczerpany? Czy może studnia uschła?Aczas upływa ...#

Moja reakcja była natychmiastowa i brutalnie prozaiczna:

#Bo jednym brakuje wiedzy, drugim wyobraźni, a mnie czasu.#

Reakcja salonowych miernot? ZERO reakcji.

Jak myślicie dlaczego?

Precyzyjnie ujął to wykładowca akademicki, eine:

#Dzisiaj wykładowca upowszechnia i powiela bzdury i głupoty wypływające ze światowych laboratoriów i centrów badawczych.

EINE13:58#

Konkluzja?

Jacy upowszechniacze, taki dział Nauka!

Homo
O mnie Homo

"Buduję mosty". Przyroda moimi oczyma.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie