psychololo psychololo
224
BLOG

Czy oskarżony jest psychiczny?

psychololo psychololo Polityka Obserwuj notkę 8

 

 

Zastanawia się oficjalnie Sąd Rejonowy w Warszawie nad tym, co ciekawi opinię publiczną od lat:
 
"Jak nazywają się leki, które przyjmował Kaczyński po 10 kwietnia 2010 roku? Jaki lekarz przepisał mu te lekarstwa? Czy Jarosław Kaczyński również teraz przyjmuje środki, które oddziałują na psychikę? Czy lider opozycji wcześniej już korzystał z porady psychologa, neurologa lub psychiatry, a także czy obecnie z takich porad korzysta?"
 
 
Całe pismo:
 
http://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/kaczynski.pdf
 
 
 
PS
Sąd zadał te pytania w kontekście ewentualnej możliwości przebadania Jarosława Kaczyńskiego przez biegłych psychiatrów pod kątem: czy oskarżony jest w stanie brać udział w postępowaniu sądowym.
 
Sąd zapytał ponieważ:
 
 
 
 
 
Sam Kaczyński we wspomnianym w piśmie wywiadzie dla Newsweeka powiedział:
 
 
"Dziś mam podstawy, aby kwestionować strategię wyborczą. Byłem w takim stanie, że - uczciwie mówiąc - to za mnie wymyślano tę kampanię. (...) Musiałem brać bardzo silne leki uspokajające, co też miało swoje skutki. Już 10 kwietnia, dosłownie w godzinę po katastrofie, dostałem w szpitalu takie środki. Ja nigdy w życiu przedtem żadnych takich leków nie brałem, w związku z tym zadziałały na mnie niezwykle silnie"
 
psychololo
O mnie psychololo

psychoterapeuta

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka