PHK1 PHK1
126
BLOG

Czy tylko dziennikarze są inwigilowani o ile są ?

PHK1 PHK1 Polityka Obserwuj notkę 0

Trudno będzie nam dowiedzieć się prawdy jak to było z tą inwigilacją dziennikarzy, bo gazeta wybiórcza to jak każdy wie ma swoją markę i swoją prawdę. Wierzyłbym gazecie wybiórczej,gdyby równie mocno biła po łbach służby specjalne PeOwskie w sprawie dzienniakrza WOJCIECHA SUMLINSKIEGO.

Oto może nieznane fakty dotyczące szaraków w tym kraju - Ewa Błasik żona generała tego którego gazeta wybiórcza nieźle poturbowała psychicznie.Fragment wywiadu z Naszego Dziennika

 

Jak Pani ocenia powołanie Zespołu Parlamentarnego ds. Wyjaśnienia Katastrofy Smoleńskiej, to gremium może się przyczynić się do zdynamizowania śledztwa?

 


- Nie sądzę, żeby to zaszkodziło śledztwu. Wszelkie sposoby dochodzenia prawdy wydają mi się dobre, żeby tylko prowadziły do celu. Wiadomo, że w lotnictwie, gdy dojdzie do katastrofy, zwykle składa się na nią wiele przyczyn. Trudno mi jednak pojąć, dlaczego doszło do katastrofy najważniejszego samolotu w państwie.Nie chcę nikogo oskarżać, ale nie mam zaufania do strony rosyjskiej. Do tej pory nie wiem, dlaczego spadł samolot CASA, a co dopiero prezydencki tupolew. Jest to bardzo zastanawiające. Nie rozumiem też, dlaczego po katastrofie CASY moje prywatne telefony były na podsłuchu. Gdy mówiłam rodzinie o czymś, co mi się w tej sprawie nie podobało, rozmowy były przerywane. Nie wiem, czy to tylko zbieg okoliczności. Nie rozumiałam, dlaczego w wolnym kraju - jako osoba cywilna, bo przecież w wojsku nie pracowałam - doświadczam takich rzeczy. Nie wiem, komu ostatecznie służą służby specjalne. Bardzo przeżyłam też to, w jaki sposób media potraktowały po katastrofie CASY mojego męża, który został wysłany do programu "Teraz my!". Nie powinien tam się znaleźć, to nie było miejsce dla dowódcy Sił Powietrznych, generała trzygwiazdkowego, bo tu chodziło o honor polskiego oficera, honor polskiego pilota. Dziennikarze prowadzący ten program zlinczowali go, a przecież nie mają pojęcia o lotnictwie i odpowiedzialności, jaką mąż dźwigał na swoich barkach. On bardzo przeżywał te wszystkie katastrofy, w których ginęli jego przyjaciele. Myślę, że nie przypuszczał, iż w ogóle możliwa jest w polskim lotnictwie taka katastrofa, jaka się zdarzyła z jego udziałem.

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100724&typ=po&id=po01.txt

 

Przypominam Ewa Błasik mówi o roku 2008 co ją spotykało jako żonę

polskiego generała bardzo cenionego w NATO.

 

Rok 2010 i inna sytuacja dotycząca tym razem  Andrzeja Gwiazdę

W nocy 10 kwietnia br. dostałem SMS o treści: "PO przejmuje IPN *brak tekstu* podpis". Okazało się, że brakowało informacji o wejściu do gabinetu prezesa. Te fakty rzucają pewne światło na sytuację polityczną w Polsce.

Co ma Pan na myśli?
- Że istnieje w naszym kraju lobby czy też - inaczej mówiąc - układ, który chce przed Narodem ukryć prawdę i posiada do tego środki. Może np. cenzurować korespondencję. Przypadki cenzury SMS-ów powtórzyły się jeszcze trzykrotnie.

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100504&typ=my&id=my11.txt

PHK1
O mnie PHK1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka