PHK1 PHK1
499
BLOG

TAK/NIE- KACZYŃSKI NA WAWELU

PHK1 PHK1 Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Minął rok od pochowania Pary Prezydenckiej na Wawelu więc  warto wrócić na chwilę do facebooka do dwóch akcji jakie tam dalej są , ale są praktycznie nieaktywne pomimo, że media starają się wskrzesić temat/ premier Marcinkiweicz w TVN24/  

 

 

TAK dla pochowania Kaczyńskich na Wawelu

ma 1700 osób które zapisały się jako LUBIĘ i tylko kilka wpisów w tym roku .Tu zwolennicy pochówku wykazali się zdrowym rozsądkiem i nie odpowiedzieli na zaczepki, by się wpisywać i licytować.

 

NIE dla pochowania Kaczyńskich na Wawelu

tu mamy aż 42tyś zwolenników tylko, że para uszła z nich dość szybko, bo jeszcze w maju 2010r. co widać tylko po 2-3 wpisach tegorocznych.

 

Gazeta Wyborcza uznała za co jej duży plus, by nie rozgrzebywać tematu i akcja prawie ustała. Ostatnie wpisy są z maja 2010r. Podniecano się i wróżono , że może liczba internautów będzie rosła jak kula snieżna ,a tu klops i nie ma rekordu w granicach 150tyś. fanów - przeciwników.

 

Oto fragment wywiadu inicjatora tego protestu i moje pogrubienie i poczerwienienie spontanicznej akcji,które bez wsparcia pewnych środowisk taplałoby sie w swoim sosie,

Piotr:Co mnie mile zaskoczylo, to podchwycenie (choc przyznam ze stymulowane przeze mnie) tematu poprzezalert24.pl, a w efekcie poprzezWyborcza.pl … choć mnie osobiście, (jako Polaka, obywatela tego kraju) cieszy fakt, ze tytuł, ktory jest numerem 1 na rynku prasowym (pomijajac Fakt) i numerem 4 jak chodzi o online’y dzieki mojej obywatelskiej pracy, poruszeniu problemu, publikuje “głos internautów” na równi prawie z głosem kard. Dziwisza, socjologów, czy polityków – po prostu jako kolejny artykuł.

 

ps.Od tego czasu demotywatory z rekordowych wtedy 138tyś fanów zwiększyly się do 716 tyś na dziś , a  WOśP z 85tyś do 254tyś fanów.

 

 

 

 

 

PHK1
O mnie PHK1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości