pytajacy pytajacy
40
BLOG

Dzięki PiSowi będziemy mieć podatek liniowy!

pytajacy pytajacy Polityka Obserwuj notkę 14

Zdziwieni? Ja sam byłem zdziwiony. Ale to prawda - od 1 stycznia 2009 z fiskusem rozliczać się będziemy według dwóch stawek podatkowych - 18% i 32%. Gdzie tu liniowość? Otóż drugą stawkę płacić będą osoby o dochodach powyżej 85.528 zł w skali roku. Zatem zdecydowana większość podatników rozliczać się będzie według jednej, niskiej stawki. Jest to więc podatek de facto liniowy. Jako osoba płacąca dotychczas 30% podatku bardzo mnie to cieszy i stanowi kolejny powód, z jakiego warto moim zdaniem oddać głos na PiS. Platforma tylko gada o podatku liniowym, a PiS go wprowadził - w takiej formie, w jakiej się dało. Dziwi mnie, że na tę informację nhatknąć się można jedynie przypadkiem - nawet proPiSowskie media o tym nie mówią. Boję się, że jak do władzy dorwą się POLiDy, to zlikwidują to rozwiązanie jako złe. Dlaczego złe? Bo wprowadziły je te wstrętne Kaczory! Głosujmy zatem na PiS!

pytajacy
O mnie pytajacy

"Imagine there's no commies, it's easy if you try..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka