Harcownik Harcownik
434
BLOG

Coraz więcej głosów rozsądku w walce z pandemią

Harcownik Harcownik Polityka Obserwuj notkę 21

Tym razem bardzo krótko. Sprawa dotyczy wystąpienia we francuskim parlamencie. Oczywiście wystąpienie zostało ograniczone czasowo, ale jest bogate w treści niewygodne dla rządzących, zarówno rządzących we Francji, ale również i w Polsce.

To nie jest antyszczepionkowiec, lecz fachowiec, o czym mówi sam, przedstawiając swój imponujący dorobek. Więc naprawdę warto posłuchać, co ma do powiedzenia w sprawie pandemii. A ma do powiedzenia tylko dwie rzeczy.

Proszę obejrzeć ten film:


https://www.cda.pl/video/974000789


Ja również nie jestem przeciwko szczepionkom, ale przeciwko PRZYMUSOWYM eksperymentom medycznym prowadzonym przy pomocy produktów dopuszczonych warunkowo.  Osoby, które chcą brać w tym udział, mają wolną wolę i sami muszą ocenić ryzyko. Dla niektórych to ryzyko jest akceptowalne (gdyż są w grupie większego ryzyka) a dla innych nie jest. Jestem za klasycznymi zasadami odpowiedzialności prawnej, nie obciążaniem kosztami poszkodowanych lub ludzi nie ponoszących winy, jestem za przezornym i rozważnym dbaniem o ludzkie zdrowie,  za ochroną godności i wolności, oraz przestrzeganiem zasad prawa (nie doraźnie naginanego).

Harcownik
O mnie Harcownik

Grafika z akcji #GermanDeathCamps. fot. Tomasz Przechlewski / CC 2.0 Akcja SEAWOLF - konkretny wymiar pamięci.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka