Rekinek Rekinek
388
BLOG

Kłam Platformo: obniżone koszty aplikacji *wyższe niż w 2007

Rekinek Rekinek Polityka Obserwuj notkę 0

Minister sprawiedliwości Krzysztof Kwiatkowski napisał posłom PO i PSL ściągę:  jak mają komentować krytykujący rząd spot PiS „Słowa prawdy”. – informuje „Rzeczpospolita”. Ministrowi nie spodobała się wypowiedź jednej z bohaterek filmiku – Agnieszki, absolwentki prawa, która skarży się na słabą pracę i brak szans na opłacenie aplikacji.

 
- To obecna koalicja obniżyła opłaty za aplikację ustalone przez Zbigniewa Ziobrę – podkreśla Kwiatkowski.
Z 4-krotności płacy minimalnej ustalono wysokość tej opłaty na trzykrotność
Obniżyli? Obniżyli.
Coś obniżyli.
Ale tak obniżali, że trzeba 300 zł więcej płacić.
 
A jak wygląda rządowe obniżanie: 
Po pierwsze w spocie nikt nie mówi, że PO podwyższyła stawki, tylko że kogoś nie stać.
Nie ja jedyny od 6 lat nie miałem podwyżki i moja płaca jest dziś warta z 20% mniej niż wtedy.
 
A poza tym, 
w roku 2007 płaca minimalna wynosiła 936 zł, 
więc jej 4-krotność to było 3744 
2011: płaca minimalna 1383 zł trzykrotność =4158
Czyli opłaty są dziś wyższe o 300 zł
 
 
Rekinek
O mnie Rekinek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka