RKatafrakta RKatafrakta
274
BLOG

Szympanse w garniturach

RKatafrakta RKatafrakta Polityka Obserwuj notkę 6

Na manifestantów w południowo-zachodniej Ukrainie, a także ogólnie ludność tam padają takie określenia jak m.in. - cytuję: ,,ruskie patafiany''. Chyba niektórzy zapominają, że są to pełnoprawni obywatele Ukrainy.

Co smutniejsze, obecne wydarzenia pokazują nie tylko całkowitą niesłowność zachodnich Ukraińców (o czym wspomniałem w jednym z poprzednich wpisów), ale także obłudę tzw. zachodniej demokracji. To czego oznaki można było znaleźć m.in. w referendach irlandzkich i w wydarzeniach paru kilku lat na szeroko rozumianym Bliskim Wschodzie, teraz potwierdza się całkowicie na Ukrainie. Czyli nieważne czy coś ma faktycznie coś wspólnego z demokracją. Ważne, że uznacie NAS za swoje plecy, a MY już zadbamy, żeby wam przyczepić łatkę ,,demokracja''. Demokracja jako produkt eksportowy? Raczej przede wszystkim jako zamiennik papieru toaletowego, bo widocznie tak łatwo się ją podcierać. Zawsze uważałem się za konstytucjonalistę i arcydemokratę, ale teraz nie jestem pewien czy niektórzy członkowie mojej rodziny nie mają poniekąd racji. Świat szympansów w garniturach. 

RKatafrakta
O mnie RKatafrakta

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka