Radio Patio Radio Patio
75
BLOG

Normal 0 21 false false false PL

Radio Patio Radio Patio Kultura Obserwuj notkę 1

Towarzysze, ja wiem że wy bardzo chcecie do nieba, a niebo jest kapitalistyczne, a w kapitalizmie synonimem software ma byc Microsoft.

Już kilku z was ma na stronie głownej salonu teasery w postaci "Normal 0 21 false false false PL..."

Sprobujcie choćby raz bez Microsoftu. Bolivarianska Republira Wenezueli już pare lat temu zdecydowala sie na open source. I nie dlatego, ze nie ma funduszy na licencje. Jest mnostwo bezpłatnych edytorów w sieci, trzeba tylko zdjac klapki z oczu i uczitsia, uczitsia, i jeszczio raz uczitsia. Pewnie boicie sie piekła, no trudno, ale ten swiat nalezy do odważnych.

Radio Patio
O mnie Radio Patio

Uwaga:Moje teksty, choc podają prawdziwe informacje, nie są obiektywne ani neutralne ani patriotyczne. W walce klas staram sie slużyc interesom mas pracujących. Cenzura: Jestem zwolennikiem cenzury, przede wszystkim panstwowej, ale skoro panstwo do blogow sie nie wtrąca musze to robic ja. Zasady: 1. Kasowane bedą wypowiedzi nie na temat komentowanej notatki lub odbiegajace od tematu. 2. Osobom o swiatopoglądzie lewicowym kasowane beda wypowiedzi zawierające wulgaryzmy. Moja ulubiona piosenka Олег Газманов - Сделан в СССР

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura