rudowlosa rudowlosa
76
BLOG

jeszcze dekada i znów będą lata dwudzieste

rudowlosa rudowlosa Rozmaitości Obserwuj notkę 11

Przeczytałam to gdzieś niedawno i od razu zrobiło mi się lepiej.

Wyzdrowiałam, więc wracam. Wyzdrowiałam, ale niewiele się zmieniło. Nadal jestem egzaltowana i przemądrzała.

 

Jak mnie nie było to albo piłam alkohol i zadawałam się z chłopakami, albo czytałam książki i studiowałam, albo zajmowałam się polityką!

Tak! Tak! Zajmuję się polityką, czym dokładnie teraz, to jeszcze zdradzić nie mogę. Ale niedługo: już już. W listopadzie i grudniu zaś, to zdradzić mogę, parałam się parytetami. I jakaż byłam spełniona i szczęśliwa! Teraz czekam na proces legislacyjny i trzymam kciuki za tych matołów w parlamencie, żeby czegoś nie spieprzyli.

Czy ktoś tu o mnie pamięta? Byłoby cudownie!

rudowlosa
O mnie rudowlosa

jestem ruda, przez którą już dwunastu uwierzyło w cuda. jestem ładna i cwana, mam haka na każdego pana.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości