Salam Salam
116
BLOG

Zaoferowali Prorokowi aby czcił ich bóstwa!

Salam Salam Rozmaitości Obserwuj notkę 0

109. Niewierni - Al-Kafiruna
W Imię Boga Który Miłuje i Lituje się ( nad Swych stworzeniach)
109:1 Powiedz: "O wy - niewierni!
109:2 Ja nie czczę tego, co wy czcicie,
109:3 Ani wy nie jesteście czcicielami tego, Co ja czczę.
109:4 Ja nie jestem czcicielem tego, co wy czcicie,
109:5 Ani wy nie jesteście czcicielami tego, co ja czczę.
109:6 Wy macie waszą religię, a ja mam moją religię."

Kiedy Prorok Mahomet ( Boże Pochwal Go) wystąpił w półwyspie Arabskiej , niewierni ludzie Jedynemu Bogu zaproponowali Prorokowi aby przez jeden rok , On czcił ich bóstwa w tym samym czasie oni by czcili Jego Boga ! I wtedy te wersety były ujawnione prorokowi poprzez Anioła Boskiego Gabriela ( Dzibril w Arabskim Języku)

Salam
O mnie Salam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości