echo24 echo24
224
BLOG

Męczennicze poczucie humoru Jarosława Kaczyńskiego

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 6
Polska to nie zabawka!

Portal internetowy Salon24, - vide: https://www.salon24.pl/newsroom/1358304,kaczynski-zdecydowal-tobiasz-bochenski-kandydatem-pis-na-prezydenta-warszawy  informuje:

Tobiasz Bocheński kandydatem PiS na prezydenta m. st. Warszawy w wyborach samorządowych - poinformował w sobotę prezes PiS Jarosław Kaczyński…”

Mój komentarz:

Musicie Państwo przyznać, że Jarosław Kaczyński ma sadomasochistyczną skłonność upajania się bólem ponoszonych klęsk, - a po kolejnych porażkach, jego samo-biczowanie przestaje z czasem być dla niego narzędziem tortury przechodząc stopniowo w stan swoiście masochistycznej ekstazy. 

I tak w koło Macieju, aż do następnej klęski.

Sęk wszakże w tym, że na każdej takiej klęsce, - traci Polska

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum

Przykro mi to pisać, lecz nawet apolityczna notka o Tadeuszu Kantorze sprowadziła na mój blog mściwych orędowników partii Jarosława Kaczyńskiego, którzy zarzucili dyskusję pretensjonalnie infantylnymi i chamowatymi komentarzami, które skasowałem, - bo mój blog to nie karczma, w której można żale i frustracje po klęsce wyborczej PiS wylewać.

UWAGA!

Uprzejmie proszę Gości mojego blogu o trzymanie się przekazu notki i niesprowadzanie dyskusji na tematy oboczne.

Zastrzegam sobie także prawo do okresowego blokowania autorów komentarzy hejterskich, a także usuwania komentarzy obelżywych, niedorzecznych oraz zawierających pomówienia i insynuacje, - bez podania przyczyn.

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka