echo24 echo24
210
BLOG

Zwinięta notka

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 23
Komisja ds. Pegasusa

Na Salonie24 właśnie skasowano mi żartobliwą notkę o starcie Komisji ds. Pegasusa, którą można na szczęście przeczytać na FaceBooku, - vide:

     https://www.facebook.com/photo/?fbid=7817380821614121&set=a.608649822487293&locale=pl_PL  

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum

A żeby było jeszcze śmieszniej informuję, że identyczną notkę, której bohaterem był Donald Tusk napisałem na Salonie24 za rządów Platformy Obywatelskiej w okresie (2007 - 2015) i wtedy mi jej nie zwinięto, a wręcz przeciwnie, mój blog nazwano pieszczotliwie "Kawiarenką u pana Krzysztofa ".

A tu dowód, że nie ściemniam:  https://www.salon24.pl/u/salonowcy/530165,szuja  (siedem i pół tysiąca odsłon)

I jeszcze jedno. Ne pisałbym tej notki, gdyby nie trudne do opisania chamstwo i pogarda Kaczyńskiego w stosunku do członków Komisji Śledczej. Kto widział transmisję telewizyjną, wie o czym mówię.

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka