Dr Miłość Dr Miłość
117
BLOG

Super facet?

Dr Miłość Dr Miłość Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Nie wiem skąd opinia, że facet może zawsze i wszędzie. To taka sama prawda jak ta, że ford T jest dostępny w każdym kolorze, byle to był kolor czarny. Zakładając że partnerka jest atrakcyjna, nie mogę się bzykać gdy:

1. Jestem głodny

2. Chce mi się sikać bądź numer dwa

3.Jestem senny

4.Mam nieumyte zęby i ciało

5. Partnerka nie okaże mi szacunku, obrazi mnie

6. Mam wzdęcie

7. Jestem po zjedzeniu cebuli, czosnku

8. Po obudzeniu się mam ochotę na czytanie Osho w toalecie, a nie lizanie czyjejś jamy ustnej

9. Mam problemy natury emocjonalnej, np. z kimś się mocno pokłóciłem, albo ktoś mnie obraził i spędzam miłe chwile na wizualizacji zakrwawionej siekiery


---------

Zachęcam do ściągnięcia mojej książki "Co z tymi kobietami?" jako darmowego e booka KLIK. Jeśli się spodoba, zawsze można dostać ją w każdej księgarni, na terenie całej Polski.

Jestem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości