maciej-z-lasu maciej-z-lasu
399
BLOG

Napieralski i co ?

maciej-z-lasu maciej-z-lasu Polityka Obserwuj notkę 4

  Naturalnie, że partia Palikota jest zagrozeniem dla SLD i PO. Czas dopiero pokaze co sie pod tym kryje, i czy Palikot "wytrzyma" parcie.

  Ten Kongres w Sali Kongresowej był dobry, podobal mi sie Palikot. Jestem czlowiekiem lewicujacym i pewnie na taka partie oddalbym glos.

  Bo SLD nie jest lewicowe, to partia KOMUCHÓW, choc sam napieralski nim nie jest ale to taka kukielka starego betonu, zliberalizowanego, typu Miller, Kwasniewski, Zemke, Oleksy itd. Przez to, ze tych szubrawcow przechowywuje w SLD, Napieralski duzo traci z SLD.

 Platforma Obywatelska za Olechowskiego, Plazynskiego i Tuska byla partia nowoczesna, otwarta na Europe. A dzi.s to partia ze zdewocialym Rostowskim, vide wywiad w Wyborczej, ze zdewocialym Tuskiem, ktory z polecenia Dziwisza bierze slub koscielny za poparcie Kosciola Lagiewnickiego itd. Przykladem ciemnoty Platformy jest in vitro, dzis laureatem Nagrody Nobla jest twórca in vitro, a Platforma z Gowinem idzie przeciwko nowoczesnosci, wraca do średniowiecza. I tak sobie mysle, ze Rostowski zaczyna bac sie o wlasna d..., to zabral glos w sprawie in vitro, zeby zyskac parasol koscielny.

  I wierze w to, ze Tusk chce nas karmic trawa i kaze nam zaciskac pasa, a sam bedzie na prawo i lewo rozdawal nagrody swoim poslusznym, a to Rosolowi 60 tysiecy za zalatwienie roboty Sobiesiakowej, to kilkaset tysiecy innemu doradcy itd.

  Ja mam po 40 latach pracy w budownictwie, ponad 35 laty skladkowych, jestem chory, do tego sam i mam niecale 900 zlotych swiadczenia zusowskiego, a za prad i kielbase place tyle samo co Tusek czy Kulczyk, z tym, ze na lekarstwa mnie nie stac, do lekarzy nie mam dostepu  w ramach NFZ, bo z tego przywileju korzystaja VIP-y  i znajomi krolika. Opłaty stałe wynosza w moim wypadku tyle co swiadczenie, i co mam glosowac na Tuska czy Napieralskiego, SLD pokazalo juz co to za lewica, bede glosowal na Palikota. A takich jak ja jest podobno 13 milionow w Polsce, takich co maja mniej jak wynosi podstawowy koszyk socjalny.

wdowiec

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka