autor: ja.
Ujęcie z dzisiejszego nadania Polsatu. Kaliszowi się ziewło:)
autor: ja. Ujęcie z dzisiejszego nadania Polsatu. Kaliszowi się ziewło:)
Sarenka Sarenka
641
BLOG

Ziew Kalisza-na wesoło

Sarenka Sarenka Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Wybaczcie niepoważny wpis. Ale się tak poważnie zrobiło dookoła, że chyba czas na odskocznię na wesoło.

Skoro drożeje paliwo,drożeje chleb, cukier i wszystkie produkty spożywcze do jakich się przywiązałam, Euro i CHF też idą w górę i nic nie zapowiada perspektyw poprawy przyszłości... co nam zostało.

Pośmiejmy się.

A Pan Kalisz się sam prosił:) I chociaż lubię drania jako człowieka, bo sympatyczny i szczery gość, to zamieszczam bo uśmiałam się serdecznie.

A ma też człowiek dystans do siebie i poczucie humoru, więc też napewno sam z siebie się śmiał:))

Aha, no i skoro taki mamy czas to wszystkim kobietom na forum spóźnione życzenia z okazji dnia kobiet, a wszystkim mężczyznom mniej spóźnione równie serdeczne życzenia z okazji ich święta.

Wielki uśmiech dla Was :)

Sarenka
O mnie Sarenka

Twórczo niewyżyta :) Poza tym urodziłam się w Sokołowie podlaskim, w październiku, w drugiej połowie października, właściwie 25 października dokładnie ... etc.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości