źródło: kwejk.pl
źródło: kwejk.pl
Sarenka Sarenka
326
BLOG

wiemy o Tobie wszystko...?

Sarenka Sarenka Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Ciekawostka dla was.

Do poczytania:

http://www.wprost.pl/ar/237245/MEN-wygral-z-PiS-em-Wielka-baza-danych-uczniow-coraz-blizej/?K=1&KI=664032

http://www.wykop.pl/link/711207/uczen-bedzie-opisany-w-bazie-danych-men/

Co ja tam będę się wypowiadać... komentarzy w tych linkach nie przebiję :))

Aha, no i pierwszy raz się cieszę, że się już nie uczę i... teraz mam kolejny dobry powód żeby nie wracać na uczelnię...

Czasami zastanawiam się w jakim kraju my żyjemy..... Czy tam w tym ładnym budynku co jest na tytułowym rysunku, co każdemu się tak smutno kojarzy (jak piękna trumna ręcznie rzeźbiona, niby arcydzieło, ale i tak w środku siedzi trup) jest jeszcze jakiś mądry człowiek, czy już wszyscy podurnieli...?

Normalnie jak w filmach SF... już nie jestem pewna czy oddycham powietrzem:))))

Sarenka
O mnie Sarenka

Twórczo niewyżyta :) Poza tym urodziłam się w Sokołowie podlaskim, w październiku, w drugiej połowie października, właściwie 25 października dokładnie ... etc.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości