September September
808
BLOG

Chińczycy vs. tefałenowcy (zdjęcia z Wrocławia)

September September Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 

W trakcie przedmeczowego spaceru po Wrocławiu, o którym pisałam w poprzedniej notce, miałam okazję poznać blaski i cienie pracy dwóch ekip telewizyjnych.

Idąc tropem czeskich kibiców natknęłam się na reporterkę chińskiej telewizji, która rejestrowała "okoliczności przyrody" w okolicy strefy kibica.

 

Po chwili dołączył do niej kolega i zaczęli nagrywać relację z miasta ogarniętego futbolową gorączką. 

 

Reporterzy wzbudzili zainteresowanie stojacej obok grupki kibiców.

 

Korzystając z okazji, jeden z nich zaczął pozdrawiać swoich krewnych w Pekinie ;-)

 

 

W jego ślady poszli pozostali kibice. Reporter co chwilę wybuchał śmiechem i z trudem kontynuował relację.

 

A w tym czasie, w okolicach bazy czeskiej reprezentacji, ulokowała się ekipa TVN.

 

Na moje pytające spojrzenie "Kowboj" z rezygnacją skinął głową, więc sfotografowałam pracę tefałenowców od kuchni.

 

 

September
O mnie September

Naród może przetrwać głupich i ambitnych, ale nie przetrwa wewnętrznej zdrady. Cycero

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości