Serafinsky Serafinsky
1072
BLOG

Akademia Humoru : Co się stało temu Radziu ?

Serafinsky Serafinsky Rozmaitości Obserwuj notkę 26

 By była pełna jasna jasność : panu w Chobielinu. We wsiu, której nazwę zmienił, by mu wzrosło libido wyżej sztucznej palmy w Warszawie, koło Mińska Mazowieckiego. Więc temu Radziu, który w chałupie powiesił portret Generała gibraltarskiego i mówił o nim - stryju. Temu Radziu, co on gdy tylko usłyszał warkot, to zaraz wydarł na ganek z afgańską rusznicą w jednym ręku, a w drugim dla dodania ważności, z telefonem satelitarnym, do którego darł się w niebogłosy :

-  Obama, ciemna maso, zestrzel mi tego drona, wiszącego nad moją  iluminowaną fizis !  Jakim prawem to coś, po moim lata niebie  ?!  Obama, obiecałeś bronić mojej niepodległości ! -                                                                                                                                                        ( Ot, takie dwa w jednym : z Pawlakiem Kargul, nie ? )                                                       I zaraz poleciał oświeceniem Obamy , mówiąc mu, że tym razem jego stryjeczny dziadek, był ten ruski S. , który  Amerykanom wymyślił helikopter S.  No, ten miliarder S.....ky.

                     A w tak zwanym międzyczasie, podreptał wysuniętym, kaczym kłusem do  NEWSWEEKA,  skarżąc się na gorzką dolę swoją , los przesr..ny  zwierzyny łownej.  I pogroził, jakoby standardy  złamane, bo każdy może  być nagrany przez każdego , w kraju, gdzie kamieni kupa.   Ja nic nie wiem o tym, że jest  SEZON NA RADZIA.  Ja zawsze  mówię prawdę : nie potrafisz - nie pchaj się na afisz. Nawet  świeczka w świeczniku gaśnie, gdy trafi się przeciąg. Zawsze mówiłam tak !

                 Swoją drogą, pomiłowanie trzeba mieć  wobec  naszego bliżniego Radzia. Nie dość, że dowiedział się, jakoby  frau Aniela posyła Donia na brukselskie saksy , bo tak , to jeszcze na własnej, niewypchanej skórze doświadcza, jak to wygląda  DOŻYNANIE WATAHY.

 

 

 

Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości