Serafinsky Serafinsky
158
BLOG

Zapowiedziana

Serafinsky Serafinsky Kultura Obserwuj notkę 0

gdy przyjdzie po mnie będę czekał aż stanie

przede mną pod twoją postacią kształtem

bielą uśmiechu z którego twoja duma

mój podziw niech mnie znów zadziwi

tym samym urokiem co zawsze

ujmując moją dłoń miękko i stanowczo

powie chodz poprowadzę cienistą

doliną na zieloną łąkę

z tego wyprowadzę świata już tobie

jest zbędny.

prowadzić będziesz złotowłosa

z fotografii którą wciąż mam zapisaną

która znikła przepadła zastąpił szkic

piórkiem

zostawisz to co pozostanie ze mnie

w szafirowej toni spocznę spoglądając

w jasność nieba na wzgórze z drzewem

o wyniosłej koronie i pniu tak potężnym

że niewiarygodnym

wzlecę ku temu kluczem białych ptaków

śpiewając imię tej o której wiesz

o wiele więcej ode mnie ach światło

nareszcie zapomnę bo 

 drzewo jest zapomnienia niestety

 

teraz chaos we mnie wymaga porządku

 

Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura