sgosia sgosia
908
BLOG

Odpowiedź dla RRK.

sgosia sgosia Polityka Obserwuj notkę 43

Rzadko, a właściwie wcale nie czytam tego, co pisze Pani Renata. Szkoda mi czasu i nerwów na jej wypowiedzi. Gdy jednak przeczytałam, już we wstępie jej protest, postanowiłam odpowiedzieć. 

Obawiając się, że swoim zwyczajem RRK usunie to co napisałam -  odpowiadam w ten sposób.

Nie godzi się Pani na bezkarne lżenie prezydenta, premiera i rządu. Też uważam, że tak być nie powinno. Szkoda tylko, ze nie protestowała Pani, gdy powstał precedens i byli lżeni prezydent Kaczyński, premier Kaczyński i jego rząd. Wtedy trzeba było reagować, bo to wtedy "mleko się rozlało".

NARÓD jest różny, a Pani wypowiedź jest obraźliwa. Wg Pani to nie część narodu była na Krakowskim Przedmieściu? A wtedy gdy królowała tam "banda Tarasa" to był naród, czy nie? Kto Pani dał prawo wykluczania kogokolwiek? Teraz nie podoba sie Pani demokracja, a wtedy, gdy kpiono z Lecha Kaczyńskiego, Przemysława Gosiewskiego i innych, to się Pani podobała?

Mogę niemal dokładnie to samo napisać co Pani:

My też chcemy poszanowania NASZYCH praw. Chcemy szanowania NASZYCH wyborów. Chcemy by prawo chroniło NAS i demokrację, w której jest miejsce dla WSZYSTKICH, dla większości i mniejszości.

NIE dla okazywania NAM takiej jak wyrażana m.in. przez Panią wrogości, znieważania w obraźliwych słowachokreślających NAS.

I to też powtórzę po Pani:

ŻEBY MI TO BYŁO OSTATNI RAZ!

 

sgosia
O mnie sgosia

"Szczęście to łza, którą się otarło i uśmiech, który się wywołało." Maxence van der Meersch

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka