Shinobi 1 Shinobi 1
53
BLOG

Oblivion - taka sobie gierka

Shinobi 1 Shinobi 1 Kultura Obserwuj notkę 0
   Która wciągnęła mnie przez ostatnie 5 miesięcy (nie ma to jak moje tempo). Wczoraj ukończona... uff, jednak czuję rozczarowanie. Masa quest'ów których nie dane mi było ukończyć przez błędy w kodzie (łatki nic nie pomogły). Pętlące się dialogi, mimo wykonania danej czynności, przedmioty które nie dadzą usunąć się z ekwipunku, przeciwnicy którzy nie dają spokoju i atakują bez powodu (niby urok serii), walka która jest chaotyczna jeśli trzeba osłaniać "przyjazne osobniki"... Masa tego, ale chęć odkrywania tego sztucznego świata była większa niż nowe seriale przysłane przez kuzyna ze Stanów czy stos nieprzeczytanych książek kupionych na kilogramy (mam słabość do promocji).
   No i motocykl - moja pasja; poszedł w odstawkę po bardzo kosztownej awarii.
Chyba dlatego zabrałem się za "głupią gierkę"- przedmiot kpin u panienek, które mają ciekawsze zajęcia (taa, takie jak w "Dniu Świra"). "Prawie 30-letni facet, traci czas na takie bzdury". Zieeew. Włączam u brata peceta i przez przypadek/może z nudów trafiam na stronę, gdzie twórcy zapowiedzieli kolejnego eRPeGa. 
Chyba się skuszę...
Shinobi 1
O mnie Shinobi 1

"Wątły, niebaczny, rozdwojony w sobie..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura