Dominik Smyrgała Dominik Smyrgała
2290
BLOG

Notka o młodych, wykształconych, z dużych miast - zawieszona

Dominik Smyrgała Dominik Smyrgała Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Ponieważ moja ostatnia notka nt. moich i innych osób przygód ze studentami wymknęła się spod kontroli i zaczęła wywoływać niezdrowe, niezamierzone przeze mnie emocje, zamiast rzetelnej dyskusji, postanowiłem zaprzestać jej publikacji.

Z jednej strony, liczba odsłon i żywiołowość dyskusji pokazały, że problem rzeczywistej wartości wykształcenia, jakie otrzymuje młodzież, jest ważny i zauważany. Z drugiej, jako odpowiedzialny za prowadzenie bloga, logując się raz na kilkanaście godzin, nie byłem w stanie zapewnić panowania nad komentarzami. Ale dało mi to impuls, żeby wrócić kiedyś do tematu w innej formie.

Dawniej blog nosił tytuł "Realna analiza" i dotyczył głównie polityki międzynarodowej. Potem przejściowo pisałem o książkach, następnie znowu wróciłem do analiz politologicznych. Ponieważ jednak od pewnego czasu wykonuję je zawodowo, przez pewien czas poświęcony będzie tematom różnym. Osoby piszące pod pseudonimem i równocześnie atakujące dyskutantów oraz używające wulgaryzmów uznaje się niniejszym za pozbawione zdolności honorowej i banuje po pierwszym incydencie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości