lem lem
578
BLOG

Demagogiczna "siła rażenia" @chips'a a prawdy smoleńskie.

lem lem Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Z zainteresowaniem przeczytałem notkę @chipsa "Autorytet konferecji smoleńskiej.Zaskoczył mnie fakt, że autor nie podaje bliższych informacji nt. osoby z którą chce polemizować, napisałem więc komentarz, który przytaczam z dokładnością fotograficzną: Żeby dyskutować z Jackiem F. Gierasiem musisz mieć umocowania naukowe, takie przynajmniej, jak on , ażeby dyskutować przekonywująco te umocowania powinne mieć wyższą rangę niż tego oponenta. Czy celowo nie podajesz tych jego umocowań naukowych, żeby go łatwiej wdeptać w glebę ?  Podaj proszę kto zacz, czym się zajmuje a łatwiej będzie ocenić twoje demagogiczne stanowisko, bo na komputerach to ty zapewne się znasz ale nauką rządzą ludzie, którzy mają wiedzę specjalistyczną i z prostego obowiązku powinni ją udostępnić (w służbie) społeczeństwu. 

Oto linki jakie otrzymałem od autora notki"

http://www.jfgieras.com/Jacek%20Gieras%20CV%20po%20polsku.pdf

O jego opinii

http://konferencja .home.pl/program_Oct162912.pdf

I dot kwalifikacji autora

http://amg.hostit.pl/cps

W konsekwencji polemiki , zostałem przez tegoż @chipsa zbanowany. Ten fakt utwierdził mnie w przekonaniu , że autor notki to najzyklejszy demagog i kiedy zabrakło mu argumentów pozbył się mnie z blogu a potem dopiero "rozprawił " się z moimi zarzutami. Gdzie etyka i moralność tego salonowego "publicysty" ?  Może teraz zechce łaskawie odpowiedzieć na moje pytanie dlaczego mnie zbanował ? i wyjaśni przyczyny dlaczego nie prowadzi dyskusji z Prof, dr.hab.inż. J.F.Gierasem na stronie, gdzie ten ogłosił swoją opinię, tylko na salonie do którego prawdopodobnie Pan Profesor nie zagląda, nie będzie więc miał możliwości odpowiedzieć na "argumenty" jego "wielmożności" @chips'a.  

lem
O mnie lem

amatorsko muzykuję, podróżuję, na dziełce kreuję raj moich pragnień....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości