ŚpiEwka ŚpiEwka
171
BLOG

Dziadek J. Kaczyńskiego był git!

ŚpiEwka ŚpiEwka Polityka Obserwuj notkę 19

To, że dziadek Jarosława Kaczyńskiego był git - rozumie się "samo przez się", niezrozumiałe natomiast jest niechlujstwo witryny dziennika.pl., która przekręciła słowa Jarosława Kaczyńskiego skierowane do Rosjan:

"Mój dziadek usłyszał od Rosjan <Aleksandrze Piotrowiczu, wy git> i dzięki temu uratował moją babkę, mojego ojca i siebie" - wyjaśnił w filmie Kaczyński. Taka jest wersja dziennika.pl.

W wypowiedzi Jarosława Kaczyńskiego, także w tekście rosyjskim słyszymy i widzimy następujące słowa: "Mój dziadek usłyszał od Rosjan: <Aleksandrze Piotrowiczu - biegitie>".

Pogratulować dziennikarzom dziennika.pl... Jest git, panowie, jest git!

ŚpiEwka
O mnie ŚpiEwka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka