Gaudi Gaudi
259
BLOG

Pomysł dla tzw adminów

Gaudi Gaudi Rozmaitości Obserwuj notkę 16

 

Skoro istnieje instytucja zwijania blogerów i notek, to być może istnieje techniczna możliwość indywidualnego zwijania blogerów przez blogerów.

Chodzi mi o to, żebym miał możliwość wskazania blogerów, których notek ani komentarzy nie chcę widzieć i usunąć z mojego pola widzenia. Są to prowokatorzy albo trolle albo przygłupy, których obecność przeszkadza mi w przeglądaniu notek, czy komentarzy. Nie będę ich wymieniał, zresztą każdy pewnie ma swój zestaw.
Chciałbym, żeby byli dla mnie niewidzialni.

Skoro chronicie czytelników przed treściami, które sami uznajecie za nieeleganckie, to pozwólcie filtrować indywidualnie, na swój użytek.
Myślę, że to rozwiązanie może przyczynić się do chętniejszego tu klikania.

Właściwie to jest ultimatum; jeżeli tego nie zrobicie nie będę tu zaglądał, ooo!!!

Gaudi
O mnie Gaudi

Jestem absolutnie, perfekcyjnie, idealnie, stuprocentowo obiektywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości