stozkam stozkam
139
BLOG

Pomysł na prezent

stozkam stozkam Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Nie wiem jak wy, ale ja zawsze, zawsze! mam ogromny problem z wyborem odpowiedniego prezentu na imieniny tudzież inną okazję. Kilka dni temu moja mama obchodziła imieniny a więc jak się już pewnie domyślacie mój coroczny koszmar kupowania prezentów powrócił. Kilka dni przed imieninami wpadłam w zakupową panikę... no i poszłam na skróty. Jak zwykle - kupiłam kosmetyki. Wstyd się przyznać, nie jestem kreatywna jeśli chodzi o dawanie i kupowanie prezentów.

Wracając do tematu, kupiłam kosmetyki, z Yves Rocher - kierując się zasadą niezbyt tanie=będą dobrej jakości i efektownie wyglądające=spodobają się jubilatce. Fajnie, że były w promocji:)

Okazało się, że prezent trafiony, dowiedziałam się, że kosmetyki tej marki są ulubionymi kosmetykami mamy i w ogóle super

Wszystko fajnie, też się cieszę.... do kolejnych imienin, kiedy to znowu będę musiała coś wymyślić...

Może pomożecie i dacie mi jakąś podpowiedź? Byłabym wdzięczna:)

stozkam
O mnie stozkam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości